راننده تاکسی امانت‌دار پیرانشهر 28 میلیون تومان را به مسافر عراقی برگرداند

راننده تاکسی امانت‌دار پیرانشهر

راننده باوجدان پیرانشهری، مبلغی بالغ بر 28 میلیون تومان را پس از پیدا کردن صاحب اصلی پول که مسافر عراقی بود  به وی بازگردانید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، در شهریور ماه سال جاری کمال محمدی راننده امانتدار پیرانشهری در حین خدمت‌رسانی به همشهریان در محوطه پایانه مرز بین المللی تمرچین متوجه یک بسته حاوی مبلغی بالغ بر 28 میلیون تومان (اعم از دلار، دینار عراقی، ریال ایران) می‌گردد که پس از تلاش‌های بسیار این راننده زحمتکش و پاک دست، صاحب اصلی پول که یک مسافر عراقی بود، پیدا کرده و پول را به صورت کامل تحویل وی می‌نماید.

عمل خداپسندانه این راننده عزیز در وفای به عهد و امانتداری،  نوید‌بخش  وجود حس مسولیت‌پذیری و رعایت حقوق شهروندی در میان رانندگان شریف  و زحمت‌کش اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور است که علیرغم وجود تنگناها، همواره در گفتار و رفتارشان به عهد و پیمان الهی می‌اندیشند  و در کسوت   رانندگی، برای کسب روزی حلال تلاش می کنند.

اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور این اقدام خداپسندانه آقای کمال محمدی راننده شریف پیرانشهری  را در امانتداری و بازگرداندن اموال، ارج نهاده و از ایشان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیمفا