دوره آموزش حضوری سامانه سمیع دراستان مرکزی

پیرو آموزش های مجازی و حضوری سامانه سمیع در استان‌های مختلف کشور، دوره آموزش حضوری سامانه سمیع بار دگر در استان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، در پی برگزاری دوره‌های مجازی و حضوری آموزش سامانه یکپارچه عوارض خودرویی کشور(سامانه سمیع) دوره آموزش حضوری این سامانه ویژه نمایندگان شهرداری‌های استان مرکزی با همکاری استانداری و شهرداری های آن استان با حضور نماینده استانداری، توسط کارشناسان اتحادیه مورخ یازدهم مرداد ماه برگزار شد.

در این دوره کارشناسان اتحادیه ضمن بر شمردن اهداف این سامانه به تشریح مزایای اتصال شهرداری‌ها به سامانه سمیع و چگونگی انجام فرآیند پرداخت عوارض خودرویی توسط این سامانه و همچنین درخصوص فراهم نمودن زیرساخت‌های فنی و اجرایی آن پرداختند و توضیحات مبسوطی را در این خصوص ارائه نمودند و در ادامه دوره نسبت به ارائه سرفصل های آموزشی ویژه این دوره اقدام گردید.

در خاتمه بر لزوم تسریع در پیوستن شهرداری های استان مرکزی به سامانه سمیع جهت خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان و ایجاد درآمد پایدار شهری تاکید گردید و به سوالات شرکت کنندگان در دوره پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیمفا