مهلت ارسال تکمیل اطلاعات مربوط به سامانه سیمع توسط شهرداری‌ها

اطلاعیه 7-400

قابل توجه شهرداری های سراسر کشور

با عنایت به تبصره 1 ماده 5 آیین نامه اجرایی ماده 29 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400/11/20 هیئت محترم وزیران (تصویر پیوست ) شهرداری ها موظند کلیه اطلاعات پرداختی مالکین را ظرف مدت 1 ماده از تاریخ ابلاغ آیین نامه در چهارچوب اعلامی سامانه سمیع ثبت نمایند لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ نموده تا در سال جاری کلیه اطلاعات مربوط به عوارض خودرو و موتور سیکلت در سامانه سیمع ثبت گردد؛ بدیهی است طبق تبصره2 آیین نامه اجرایی ماده 29 قانون مذکور از زمان راه اندازی سامانه سمیع مرجع پاسخ استعلامات مرتبط با عوارض خودرو سامانه سمیع خواهد بود.

شایان ذکر است؛ ارسال اطلاعات ذیل برای شهرداری هایی که پیشتر نسبت به ارسال آن اقدام ننموده اند الزامی خواهد بود.

جهت ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سامانه سمیع با شماره تلفن 02162982
داخلی 152-153-154-155-156-157 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیمفا