بازدید معاون امورشهرداري‌های سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور از اتحادیه

بازدید معاون امورشهرداري‌های سازمان شهرداری‌ها

دکتر انوشه معاون امور شهرداري‌های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور بازدید نمود و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این اتحادیه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، صبح امروز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه دکتر سید سجاد انوشه معاون امور شهرداري‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور بازدید کرد و طی نشستی  با عبداله متولی مدیرعامل اتحادیه ؛ به بررسی مسایل پیش روی حمل و نقل همگانی کشور پرداخت.

در این نشست عبداله متولی ضمن خیرمقدم؛ به تشریح فعالیت‌ها و ماموریت‌های مهم  اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی پرداخت و نحوه فعالیت‌های سامانه‌های  ملی سمیع، سیمفا و سامح را به تفصیل بیان کرد و ضمن برشمردن چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه حمل و نقل همگانی، از برنامه‌های کلان اتحادیه در  جهت بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین برپایه همکاری با  نهادهای علمی و دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان در آینده خبر داد و بر آموزش و ارتقاء سطح علمی مدیران عامل و روسای سازمان‌های حمل و نقل همگانی و همچنین مدیران و کارشناسان مراکز معاینه فنی سراسر کشور تاکید نمود و افزود: اتحادیه درصدد حمایت از طرح‌های علمی و پایان نامه‌های دانشگاهی در حوزه حمل و نقل همگانی و همکاری‌های مشترک در این زمینه است که امیدواریم در آینده منجر به تحولات مثبتی در  توسعه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل همگانی کشور شود.

در ادامه این نشست؛ دکتر انوشه از تلاش و زحمات مدیرعامل و کارکنان اتحادیه در حوزه‌های حمل و نقل عمومی، معاینه فنی و عوارض خودرویی کشور تقدیر و تشکر نمود و در جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی حمل و نقل همگانی کشور قول مساعدت و همکاری داد.

معاون امور شهرداري‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه سخنان خود نیاز به توانمندسازی اطلاعاتی و افزایش و ارتقاء سطح علمی مدیران و کارشناسان مراکز معاینه فنی را اجتناب ناپذیر دانست و بر آموزش مدیران و کارشناسان مراکز معاینه فنی در جهت بالابردن تعهد و مسئولیت پذیری ایشان تاکید نمود.

دکتر انوشه به اهمیت بالای معاینه فنی در امر ایمنی خوردوها و کاهش آلودگی هوا اشاره داشت و به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی در مراکز معاینه فنی از اتحادیه خواست تا با نظارت مستمر و موثر بر مراکز معاینه فنی، سلامت این مراکز را کنترل نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه رانندگان تاکسی اشاره داشت و درخصوص بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و همچنین نوسازی و توسعه ناوگان عمومی و ارایه تسهیلات کم بهره به رانندگان مطالب مبسوطی را بیان داشت و اظهار امیدواری نمود: با پیگیری‌های جدی بتوانیم در آینده نزدیک شاهد مرتفع شدن مشکلات این قشر شریف و زحمتکش جامعه باشیم.

دکتر انوشه در ادامه با توجه به سوابق و تجربیات اتحادیه در زمینه سامانه‌های هوشمند؛‌ بر طراحی و اجرای سامانه هوشمندی جهت پارک حاشیه‌ای و پارکینگ‌ها را به منظور نظم بخشیدن به معابر و خیابان‌های سطح شهر، توسط اتحادیه تاکید نمود.

گفتنی است در پایان این نشست؛ دکتر انوشه از واحدهای مختلف اتحادیه بازدید نمود و ضمن گفتگو با کارکنان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های اتحادیه قرار گرفت؛ وی همچنین از مرکز داده کاوی اطلاعات سامانه‌های سیمفا و سمیع بازدید به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیمفا