بیست و هفتمین مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور

 بیست و هفتمین مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور روز یکشنبه با حضور مدیران عامل سازمان‌های حمل ونقل همگانی و روسای سازمان‌های مدیریت حمل ونقل شهرداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور، صبح امروز 14اسفندماه، بیست و هفتمین مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه با حضور دکتر«سلیمی» رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دکتر«زینی وند» معاون امور شهرداری‌های این سازمان، دکتر«محمدیان یزدی» مدیرکل دفتر حمل و نقل و دبیر شورای عالی هماهنگی و ترافیک شهرهای کشور، دکتر«شجاعان» رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، سرکار خانم مهندس«حصاری» مدیر کل دفترحمل ونقل عمومی وترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیران عامل سازمان‌های حمل و نقل همگانی و روسای سازمان‌های مدیریت حمل ونقل شهرداری‌های سراسر کشور با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید در سالن جلسات هتل لاله تهران برگزار شد.

در آغاز جلسه «عبداله متولی» مدیرعامل اتحادیه و مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور ضمن عرض خیرمقدم و تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) در خصوص برنامه های جاری و آتی اتحادیه توضیحاتی ارائه نمود.

وی همچنین با بیان اینکه حمل و نقل امری غیرقابل تعطیلی است اظهار داشت: مقوله‌ی حمل و نقل و توسعه پایدار یکی از ارکان بسیار مهمی در هر کشور محسوب می‌گردد.

مدیرعامل اتحادیه با اشاره به آمار تصادفات و سوانح رانندگی، توسعه انضباط ترافیک، آرام‌سازی معابر، بهسازی و ایمن سازی ورودی و خروجی شهرها را امری ضروری دانست و تاکید نمود: بایدبا یک برنامه‌ریزی دقیق و پژوهش محور  از حجم این سوانح خودرویی  بکاهیم

در ادامه این مراسم دکترسلیمی، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به بیان اهمیت نقش نهادهای میانی  واسط همچون اتحادیه‌ها و انجمن‌ها پرداخت و گفت:  نهادهای میانی همچون اتحادیه‌ها نقش مهمی در توسعه کشورها، کاستن از مشکلات دولت‌ها و افزایش خدمات رسانی به شهروندان به عهده دارند و بی تردید باید جهت پویایی هر چه بیشتر نظام مدیریت کشور از نهادهایی چون اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور که مبتنی بر خرد جمعی، مشارکت و گستردگی اعضا در سرتاسر کشور است؛ بیشتر استفاده شود.

در ادامه این نشست دکتر زینی وند معاون امور شهرداری‌های سازمان ‌شهرداری و دهیاری کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: وزیر کشور شخصاً به رغم گستردگی وظایف و دغدغه‌ها در وزارت کشور، توجه ویژه‌ای به مقوله حمل و نقل همگانی دارد و بر اساس تفاهم‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته به ‌زودی شاهد تحول مثبتی در زمینه توسعه و نوسازی ناوگان خواهیم بود.

در ادامه این مراسم  خانم مهندس حصاری، مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به ضرورت تحول در حوزه حمل و نقل همگانی کشور، بیان داشت: به زودی نامه دریافت ون به شهرهای کوچک زیر 100 هزار نفر کشور ابلاغ خواهد شد.

در خاتمه جلسه  مجمع با انتخاب رئیس و ناظر وارد دستور کار خود شد و ضمن بررسی بودجه، انتخابات بازرس و دو عضو علی البدل نیز انجام پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیمفا