معاینه فنی واژه گمشده موتورسواران

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل کشور گفت: فقط ۴۰۴ موتورسیکلت معاینه فنی دارند و این یعنی از هر ۳۰ هزار موتورسیکلت فقط یک موتورسیکلت معاینه فنی دارد.

معاینه فنی واژه گمشده موتور سواران به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ عبدالله متولی الزام به دریافت معاینه فنی را یکی از راهکار‌های اجرای قانون هوای پاک و کاهش آلودگی بيان کرد و گفت: از ۱۲ میلیون موتورسیکلت فقط ۴۰۴ دستگاه موتورسیکلت معاینه فنی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد پلیس با جدیت لازم قانون را در خصوص موتورسواران اجرا نمی‌کند.

وی با اعلام اینکه از ۲۴ میلیون خودروی سواری کشور ۱۷ میلیون ملزم به گرفتن معاینه فنی هستند، افزود: بر اساس آمار تاکنون ۱۰ میلیون خودرو برای دریافت معاینه فنی اقدام کرده‌اند و این نشان می‌دهد حدود ۷ میليون خودرو تاکنون به مراکز معاینه فنی مراجعه ننموده اند.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل کشور گفت: مراکز معاینه فنی کشور ۹۱ درصد در بهبود عملکرد خودرو‌ها اثرگذار بوده‌اند، اما برای اجرای قانون هوای پاک همه ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف به خصوص پلیس راهور، وزارت راه و سازمان حفاظت محیط‌زیست باید جدیت بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیمفا