تجلیل از بانوان اتحادیه به مناسبت خجسته میلاد عطیه کوثر، حضرت زهرا (سلام الله علیها)

بانوان شاغل در اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و بزرگداشت روز زن و مادر تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور،صبح امروز طی مراسمی ، عبداله متولی مدیرعامل اتحادیه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن و مادر به تکریم و تقدیر از بانوان شاغل در اتحادیه پرداخت.
وی در همین راستا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه یک انسان کامل است ابراز امیدواری کرد که بانوان کشورمان و به ویژه زنان شاغل در اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور با الگو برداری از آن حضرت ، ضمن اینکه اسباب بالندگی زندگی شخصی خود را فراهم آورند به عنوان یک زن شایسته مسلمان بستر تحول در نظام اداری اتحادیه را نیز فراهم آورند.
متولی در همین رابطه با اظهار اینکه بانوان شاغل علاوه بر مسئولیت کار اداری ، مسئولیت اداره خانه و ساماندهی به اوضاع خانواده را نیز برعهده دارند ، افزود : فعالیت بانوان به جهت کسب روزی حلال ارزشمند و مقدس است چرا که آنها پس از ساعت اداری مسئولیت رسیدگی به نهاد مقدس خانواده را نیز برعهده دارند.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و هدایایی از بانوان شاغل در اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیمفا